31 Ekim 2016 Pazartesi

Memnuniyetsizlik Saplantısı


Fenerbahçe'nin 4.golü müthişti.

Haftalardır yedek kulübesini bile zor gören Aatıf'ın ilk 11'de olması küçük, ilk yarıdaki silik oyunu sonrası oyunda kalması büyük bir şoktu ! Bir çok Fenerbahçeli ikinci yarıda Aatıf çıkar Sow veya Emenike girer diye düşünüyordu ve ben de bunlardan biriydim. 

Advocaat ile 46. dakika başlamadan koridorda konuşma şansım olsa "hocam niye Aatıf oyunda ?" diye sorardım. Muhtemelen o da kollarını kavuşturmuş bir şekilde,  "çünkü kararları ben veriyorum" diye o zeka ve mizah karışımı cevaplarından birini verirdi.

-Maçtan sonra kaybolma
-Peki hocam
Fenerbahçe'nin 4.golü öncesi Robin van Persie'nin indirdiği top futbol adına 5 kere geri ileri sarıp izlenecek cinstendi. Televizyonda onun yerine 9 defa penaltı pozisyonu ileri geri sarıldı 9 defasında da penaltı çıktı... Neyse biz gole dönelim.

Hasan Ali, orta sahadaki Robin van Persie'ye bir top attı. Hollandalı, sol ayağını butterfly raket ile kesme atarcasına kullandı ve topu Aatıf'ın önüne düşürdü. Aatıf önce basit bir iş yaptı, kendi yarı alanında kalıp ofsayttan kurtuldu. Yerde seken topu kafasıyla önüne indirdi, sürdü, sürdü, tık diye kalecinin bacakları arasından ağlara yolladı. 




Hoca Aatıf'ı oyunda tutmakta haklı mıymış ? Evet, haklıymış.

Siz Salih veya Stoch olsanız idmanlarda Aatıf ne yapıyorsa aynısını yapıp size gelecek sırayı beklemez misiniz ? 

...
...

Aatıf orada Lens'e niye vermedi ? 
Bir de Emenike gole hiç sevinmemiş.
Bence Ceyhun atılmasaydı maç bu kadar kolay olmazdı.
Hoca bence Salih'e taktı.
Sow bitik.
Lens gol dışında pek yoktu.
Van der Wiel gerçekten sakat mı ? Ben inanmıyorum.
Fernandao dönünce kadroya giremez.
Tamam Volkan iki asist yaptı ama gol atamıyor. 
.
.
Futbol veya güzellik konuşmaya niyetimiz var mı ?
Güzellik konuşmak biraz bilgi de ister. Okuyup anlamak da... 
Atıp-tutmak, agresif, uzlaşmaz, hoş görüsüz olmak meziyet değil.

Tuttuğu takımın başarısından mutlu olmaya çekinenler, bence rahat ve mutlu olun. Memnuniyetsiz olanlar sizden daha iyisini bilmiyorlar !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder