10 Ocak 2016 Pazar

Nice yaşlara büyük Fenerbahçeli !

Dün Paşalı Birol ile beraberdim. 
"Hayatta tanıdığım en iyi Fenerbahçeli sensin" dedim.
Öyle de, daha tutkulusunu tanımadım.

Bugün Lefter'i anmaya Büyükada'ya gidecekmiş.
"Pazar(yani bugün) benim yaş günüm,66 oluyorum" dedi. 

"Paşalı, Her Fenerbahçeli futbolcu, yöneticinin ölüm tarihlerini bilir mezarlarını ziyaret eder. Onun yanında bir takvim vardır" dedim, hemen gururla çıkarıp gösterdi. Her ay ve o ay ölenler gün gün yazılı. Mezar yerleriyse onun pırıl pırıl zihninde. Sadece Fenerbahçeliler değil, sadece futbolcu da değil. "Ölümün rengi olur mu ?" dedi. Çok haklı, olur mu ?

Nasıl Fenerbahçeli olduğunu anlattı.
Çok ilginç bir hikaye gözlerim doldu. 
İznini almadan anlatamam.

Her biri diğerinden ilginç bir çok hikaye dinledim. 

Bir gün Bayrampaşa'ya gideceğim, saatlerimi onu dinleyerek geçireceğim.

İslam Çupi, Zeki Rıza Sporel'in ölüm yıldönümlerinde mezarları başında çok az ve hep aynı kişiler oluyor diye dert yandı. Çok utandım, önüme baktım. Not da aldım: İslam Çupi 7 Şubat, Zeki Rıza 3 Kasım.İnşallah bu yıl bir kişi daha fazla olacak...

Sevgi, bağlılık ve vefa konusunda Paşalı'dan öğreneceğim bir şey yok diyen olabileceğini sanmıyorum.

İyi ki doğdun Büyük Fenerbahçeli.


Fotoğraf : Tolga Ferhatoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder